Du lyssnar inte på mig längre...

Du lyssnar inte på mig längre...

Det var vad jag hörde samtidigt som jag skrev in namnet på min blogg.
Men detta är ingen blogg om känslor och relationer.
Detta är en blogg om att lyssna på musik.

torsdag 3 februari 2011

John Grant - med lite hjälp av Midlake

John Grant - med lite hjälp av Midlake

Queen of Denmark kom ut 2010 och har spelats ganska flitigt hemma i mitt kök där jag flummar omkring och lagar mat, diskar och underhåller mina ungar.

Mer eller mindre lagt ner musiken när hans kompisar i Midlake sa ungefär "kom och bo hos oss, vi spelar in med dig gratis".
Som tur var så gjorde han det och det kanske bästa exemplett på det är nog "I want to go to Marz".
Men här kommer en annan med en video som jag verkligen gillar.

Lite som de skogsvideos Meadowland gjort men inte gjort klart.
Tumme upp!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar